8 Sep 2012

Natasha Effyzal. Kenal?

Assalamualaikum, peeps! What's up?
Ok. Actually I don't know how to start it, but.. I'll try.
Talk about Natasha Effyzal. Kenal? Ada yang kenal, ada yang tidak kenal. Ok, fine. Never mind. Aku akan kenalkan.
Beliau adalah seorang penulis novel, terbitan PTS ONE. Novel remaja yang beliau hasilakan, memang tip-top, best gilaaa! Syok beeb! Rugi tak baca. Ada karyanya yang aku sudah baca, dan masih ada yang belum. Aku rasa rugilah jugak sebab baru sikit karyanya yang dapat baca.


Ni cover buku nya. Smart, kan. Biru lagi. My favourite. Nampak cover pun tahu yang ceritanya best. Ni aku sudah baca. Best! 



Ni pun sudah jugak aku baca. Best! Aku tak tipu.. Tak percaya? Belilah, di kedai buku yang berdekatan. Buat promotion pula aku, haha! :)




Ni sambungan cerita Tempat Ke-2 tadi. Best.. Kembar perempuan yang selalu bergaduh. Sekarang aku tengah baca ni lah.



Ni hasil karya Kusyi Hirdan. Ni pun aku sudah baca. Best! :)


Akukah Cinderella Itu? Hasil karya Lili Haslina Nasir. Ini aku sudah baca tapi baru 3/4 . Selebihnya tak sempat baca.





OK. Sebenarnya banyak lagi hasil karya beliau tapi baru itu yang aku sudah baca, dan sedang baca.. Hihih. Aku ni cakap jak pasal buku,  memang gila! "Hantu Buku" kan. Tak kira buku sekolah atau buku cerita. Semua aku sapu bersih. Lastly, buku ni!


Best! Tengok cover pun aku sudah jatuh cinta. Belum lagi baca.. Haha :)




Aku tengah baca. 2 IN 1.. Sekaejap baca Tempat Pertama? Sekejap baca betulkah?
Apa boleh buat? Memang best ni cerita! Selain ia hanyalah buku cerita, tapi banyak pengajaran yang kita dapat & ayat baru untuk buat karangan. Jadi jangan ingat baca buku cerita ni tak bagus.. OK?!! (MACAM LEPAS GERAM PULA AKU ! -.-)

2 ulasan:

  1. Suka tgk cover novel remaja camni. Attractive. Tp suka tgk je baca tak suka. hehehe =D

    BalasPadam
  2. akukah cinderella itu mmg best cita dia..

    BalasPadam