14 Jul 2016

new relationship? its bullshit.

bukan tidak mahu, tapi aku bukan jenis manusia yang suka untuk memulakan sesuatu yang baru dengan orang baru. kerana setiap perhubungan itu perlu komitmen yang tinggi. bukan sekadar bodoh-bodoh terima, bercouple dan ucap "iloveyou so much to the moon and back sayang :*" "goodnight by, sweet dreams." "morning sayang." dengan seseorang yang baru dikenal 2 hari sebab orang tu yang confessed duluan.

jujur, aku bukan perempuan begitu. untuk aku terima seseorang yang special dalam hidup, terutama hati, perlu masa yang lama. plus, im not a type of person yang "ayu, si ini dari kelas itu kirim salam. katanya dia mau couple sama kau." terus akan bulat-bulat terima tanpa kenal inside out orang tu. wadahek! aku langsung tidak boleh begitu. dan perkara ni buat aku befikir sejenak, macam manalah ada orang yang boleh terus terima orang tu dengan hanya PERKIRIMAN SALAM dan TIDAK PERNAH BERTEGUR sebelum ni untuk jadi boy/girl-friend. Ergh! aku memang tidaklah. tapi biarlah. lain orang lain lifestyle dan cara dia.

lagipun, i do not want a cinta monyet relationship, i want a serious relationship.

p/s: sebenarnya, aku sudah buat entry pasal ni tadi (panjang lebar punya cerita sampai 3 perenggan tapi tidak save) feeling? freakin' babyss situation.!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan