17 Jul 2016

dunia cinta muda remaja

bila pigi mana-mana, tidak kira la di mana, mesti orang (fokus utama sini ialah golongan remaja) tu ada partner. orang yang single tu ada jugakla, tapi sikit. potato macam aku ni mestilah tergolong dalam golongan yang single. kesiang. tapi itu bukan sesuatu yang perlu dimalu bila tiada pasangan. dan bukan juga sesuatu yang membanggakan bila ada pasangan.

tipu lah kalau cakap aku tiada feeling mau rasa benda alah tu di usia teenage. but, there was a fucking incident[s] that ever happened in my life and in my family yang buat aku rasa macam "SEMUA LELAKI TU SAMA. TAU MENYUSAHKAN PEREMPUAN JAK.", then i was crying out loud bila ingat benda tu berlaku (terutama waktu malam bila semua sudah tidur). aku tau aku cengeng. aku nda sekuat umi.

but, the other side of my, still want to feel that things.

p/s: biarlah masa yang menentukan segalanya. ada jodoh, alhamdulillah. kalau tiada, wallahualam. semua yang berlaku ada hikmah di sebaliknya. mungkin?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan