28 Mei 2013

BEST MOMENT

Assalamualaikum.

How was your day? Everything ok? Btw, happy holiday!! Yeaaaay! *tepuk tangan* Naa, masa untuk rehatkan otak dengan? Online, kan? LOL -.-



Sebenarnya, Ayy mau cerita pasal Perkampungan Gemilang di SM Sains Lahad Datu yang berlangsung dari 23 Mei 2013 - 28 Mei 2013 yang Ayy ikut itu. Besst! Students sekolah tu pun ok. Pokoknya bestla, biarpun ada horror situasion malam kedua (grrr!) tu. Ayy rasa best + excited ni sebab itulah 1st time pengalaman Ayy tinggal di hostel. Mula-mula sampai di sana tu memang awkward gilaa situasi nya! *_*




Tapi, lepas dua tiga jam sesi suai kenal gitu (tanya nama saja pun) dengan kawan-kawan sedorm dan aspuri yang ada di situ, tak berapa awkward sudah (biarpun ada yang Ayy lupa-lupa ingat nama dorang). Dan, disebabkan cuti dua minggu, cikgu ada bagi homework. Grrr! Banyak tidak terkira. (Never mind la kan, lagipun itu untuk kebaikan diri sendiri juga). Jadi, pergi sana, Ayy ada bawa homework (bukan semua hw dibawa), konon mau study sama-sama dan minta ajar la kalau ada soalan yang tak difaham. Tapi tetap tak siap jugak. Sebab... Ayy story-story dengan kawan satu dorm.

Begini la kami time bercerita tu. Macam setahun kenal.

Honestly, Ayy memang friendly + talkactive. Sebab itulah, cepat mesra dengan orang dan dapat seseuaikan diri dengan cepat. Time di sana, Ayy don't know why, Ayy rasa itulah kem yang paling best Ayy ever joined setakat ni.




Adakah disebabkan mereka semua comel-comel? (Eh?) Tuuuuuuttt.



Tik tok tik tok! Selesai sudah aktiviti tu, alhamdullilah. Ayy tidak akan lupakan kenangan dengan mereka sampai bila-bila. InsyaAllah, kalau dapat straight A PMR ni, Ayy stay situ. Amin..




P/S : Betapa buruknya header saya ! -.- Nyampah .

5 ulasan:

  1. header tribal :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi, tapi background header tu tak berapa putih la :-|

      Padam
  2. seronok ye duk hostel? haha saya dulu duk hostel, banyak kenangan ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya, seronok sangat2 :D knowledge + kenangan tinggal hostel tak dpt dlupakan ^^

      Padam